Home / בלוג / למה אסור לפספס את הרכבת

למה אסור לפספס את הרכבת

טוב. אתם לא הראשונים להצטרף. הבנתם שעכשיו זה הזמן להצטרף לרשת החברתית החדשה. סנאפצאט.   אבל אתם לא מבינים עכשיו כלום. כן זה לא דומה לנוחות שהתרגלנו בפייסבוק ובאינסטה. זה צורה חדשה של תקשורת ודיבור. ומי שלא יודע לספר נכון בסנאפצאט. נעלם.
יש שתי חסרונות מהותיים לסנאפצאט. אחת שאין אפשרות לאתר חברים חדשים. בדומה לפייסבוק ואינסטגרם. אז יש כבר כמה אפליקציות שדואגות לפתור את זה. אבל עדיין זה לא כמו שהתרגלנו. החסרון השני הוא הרעש הרב. כרגע בדומה לטוויטר. אין מסנן של סיפורים בסנאפצאט. רואים את כל מה שפרסמו החברים. לפי סדר פרסום אחרון. הדרך הכי טובה להתגבר על הרעש הוא לפרסם בתדירות גבוה לאורך כל היום. ככה תמיד תהיו בהתחלה לפחות.

הדבר הכי חשוב הוא לדעת לספר נכון. כי אם התרגלנו לפרסם רק שני פוסטים ביום בפייסבוק ובאינסטגרם. עכשיו צריך להשקיע יותר. ולדעתי זה מה שמפחיד אנשי פרסום. כי הם מנסים לקצר תהליכים. צריך להתייחס לסנאפצאט כדרך חדשה לייצר תוכן. כאשר ניתן לשמור בקלות את כל מה שפרסמנו. ולערוך ולשתף את הסיפור ברשתות חברתיות אחרות. לדעתי הסיבה שמפרסמים ובעלי עסקים וחברות. לא רוצים להשתמש בזה. כי שוב ואני אומר את זה בפרצוף. הם עצלנים.

היום כבר לא רק ילדים בסנאפצאט. עברו כבר שלוש שנים ובינתיים האוכלוסייה רק מזדקנת. ופתאום ההורים מבינים שאם הם רוצים לשמור על קשר. הם חייבים להתחבר גם. כמו שקרה בפייסבוק. כמו שקרה באינסטגרם. ההיסטוריה תמיד חוזרת. ויש אנשים שצופים את זה מראש. ויש כאלה שמפספסים את הרכבת. הרוב יפספסו.

בתחום הזה יש שלושה דרכים להצליח. להיות ראשון. להיות חכם או לרמות.

אני אומר היום לא צריך להיות חכם מדי. אם אתה מהראשונים. בקרוב יכנסו הפרסומות בדומה לפייסבוק. בדומה לאינסטגרם. וכרגע זה נראה כמו פייסבוק לפי שהתחילו לשחק לנו עם אחוזי החשיפה בפייד. לפני שאינסטגרם שינתה את הסדר הכרונולוגי. כרגע מי שלא מבין את החשיבות של להיות ראשון. יצטרך להיות חכם יותר. ולעבוד קשה יותר. ובסוף מי שלא יהיה מספיק חכם פשוט ילך על האפשרות האחרונה. וימצא דרך לרמות. ורמאות לא מחזיקה מעמד.

לדעתי הבעיה כרגע בעסקים ובחברות פרסום. הם לא לטווח ארוך. הם חושבים רק על הטווח הקצר. כרגע הם מחכים שהרכבת כבר תצא מהרציף. ורק אז אולי אם זה יתאפשר הם יעשו קמפיין לחודש. ואז החשבון ישאר בודד. הכוח הוא התמדה לאורך זמן. אני מתחיל לראות את זה באינסטגרם ובפייסבוק. התדירות עולה. אולי בגלל שעכשיו הם הבינו שהם פספסו את הרכבת. וזה הזמן לרוץ.
עוד מעט יתחילו פרסומות בסנאפצאט. אולי אז ברגע שהרכבת תברח. הם יתחילו לרדוף.

לכן זה הזמן להתחיל לעלות מהלך. לפתוח סנאפצאט עסקי. ולהתחיל לפרסם בתדירות גבוה. עכשיו זה קל. רבעון הבא. מי יודע?

 

אם אהבתם,  אשמח לפיידבק או שיתוף.

מוזמנים לשלוח לי שאלות במייל

Kobi@kumzits.co.il

תמונה דרך Jorden Lan המוכשרת

 

Comments

comments

About Admin