Home / בלוג / למה בכלל צריך סנאפצאט

למה בכלל צריך סנאפצאט

הרבה שואלים אותי למה בכלל צריך סנאפצאט. ואני מבין אותם לגמרי. זה משהו חדש. זה עוד רשת חברתית לתחזק. ולא מבינים בדיוק מה הערך שלה. הבעיה המרכזית בכל מותג או חברה היא להצליח להיות מחובר לקהל. ובדרך גם למכור. לרוב אנשים לא אוהבים פרסומות או שמוכרים להם. יש בציבור רתיעה. אבל בכל זאת הם קונים דברים על פי הפרסומים השונים. הסוד של כל פרסומאי. הוא לדעת לייצור קמפיין עם מספיק ערך לקהל. שהוא לא ישים לב שהוא מוכר לו את המוצר או המותג. לרוב זו עבודה מאוד מורכבת. ומי שלא מצליח להתחבר לקהל. בסוד מפסיד. אם זה ירידה במכירות או מחאה חברתית(ר”ע מחאת הקוטג’) בכל מקרה חיבור חזק של המותג או המוצר מביא לתוצאות מדהימות. דוגמה מצוינת לכך היא אפל. שלא עושים פרסומות בכלל. רק משיקים מוצרים חדשים כל פעם. וכולם עומדים ימים בתור ארוך להיות ראשונים עם האייפון החדש.

וכאן בדיוק נכנסת סנאפצאט לתמונה. הייחודיות שלה הוא החיבור שיש עם הקהל.

כל מי שרואה את הסטורי כלומר מה שפרסמת באותו יום. מרגיש מחובר הרבה יותר למותג. בהרבה מעבר לפייסבוק ואינסטגרם שם הכל מעובד. ערוך מראש. ועבר הרבה עיבודי תמונה עד לפרסום הסופי. בסנאפצאט אין אפשרות לערוך יותר מידי. יש רק 3 פילטרים פשוטים. לתיקון והדגשה. אבל בכל מקרה התוצר הסופי מרגיש אמיתי. ולא משנה אם זה לא מושלם. הדיבור בסנאפצאט הוא להיות מחובר. אמיתי.

הסיבה הנוספת שעזרה לסנאפצאט להגיע לשבע מליארד צפיות ביום. הוא הפילטרים בלשון העם. כל המסכות הדינמיות. שבעצם עוזרים לשאר החברים היותר מופנים או עם קושי לפרסם את עצמם. באופן פתוח ואמיתי. אז הם שמים מסכה.
לרוב אנשים עם דימוי עצמי נמוך שמתביישים להצטלם או לא אוהבים. פתאום מגלים דרך חדשה לדבר.

ובגלל שכולם מרגישים בנוח. אז אפשר לדבר בחופשיות בלי להרגיש לחץ. כי בסוף היום הכל נמחק. לכן כולם עוברים לסנאפצאט. כי תחושת הלחץ שיש באינסטגרם ובפייסבוק כמה לייקים יראו שקיבלתי. לא קיימת. רק אתה יודע כמה צפו בסנאפצאט. אם זה עשרה או עשרים אלף.

כרגע זה הכלי הכי חזק שכל מותג חייב שיהיה לו בנוסף לרשתות החברתיות הקיימות. אם הוא רוצה להיות מחובר יותר לקהל היעד שלו.

צריך רק לדעת לדבר נכון. כי סטורי לא מעניין ולא מחובר. אף אחד לא רוצה לראות. ורק יכול להביא נזק למותג שיראה לא קשור ומנותק.

עכשיו זה הזמן להיכנס. לפני שהמתחרים יכנסו לפניכם

אם אהבתם,  אשמח לפיידבק או שיתוף.

מוזמנים לשלוח לי שאלות במייל

Kobi@kumzits.co.il

תמונה דרך Dissolve היקרים

Comments

comments

About Admin