Home / בלוג / פייסבוק כובשת את יוטיוב

פייסבוק כובשת את יוטיוב

זה לא חדש שפייסבוק במאבק לעקוף את יוטיוב. הפער כרגע הוא מיליארד צפיות יומיות. ופייסבוק רוצה להיות מובילה. לשם כך כבר אינסטגרם היתה מהלך ראשוני עם הקטגוריות בדומה ליוטיוב מאמר שדיברתי עליו. ועכשיו הם מעלים הילוך ומציגים לנו את הדבר הבא.

עד היום היה רק פייד אחד בלבד שכולנו אהבנו לשנוא. לטוב ולרע כמו במערכת יחסים הדדית. מהיום יש כבר פייד חדש. פייד הווידאו.

כשמו כן הוא כאשר הוא מרכז אך ורק סרטוני וידאו רגילים או שידורי לייב. בהתאם לדפים שאהבתם. וכאשר בפעם הראשונה שזה מופיע. ניתן לבחור מתוך מספר קטגוריות שמעניינים  אותכם. להוספה לסוגי הסרטונים שיופיעו בשידורים לייב או באופן רגיל.

Screenshot_20160715-202207Screenshot_20160715-202216

כרגע נראה שהפייד מסודר כמו באלגוריתם הבינה מלאכותית שקיים בפייד הרגיל. היתרון כרגע הוא שאין עדיין פרסומות. ואין אפשרות לתעדף סרטון ברשימה.מה שאומר שכרגע החשיפה היא אורגנית וכיודע סרטונים ושידורי לייב נמצאים בעדפה תמידית.
כאשר לדעתי קידום ממומן יכנס בעתיד בצורה של פוסט ממומן אחד לכמה סרטונים בדומה למצב כיום.

Screenshot_20160725-214518
חיפוש כמו יוטיוב

השינוי הוא פה שניתן לחפש או בדפים שאתה עוקב או של חברים או לחפש בכל פייסבוק. כאשר המטרה של פייסבוק הוא שנחליף את הטלוויזיה לגמרי לטובת חדשות בשידור חי. צפייה במיטב הסרטונים שיש ברשת וכמובן שלא נצטרף לעבור למתחרה יוטיוב. אלא הכל ישירות מהפייסבוק כמו עם המעבר לאתרים שנפתחים בתוך האפליקציה (ר"ע Instant Article )

כחלק מהשינוי הדפים עוברים למצב של פייד נקי וכל הלשוניות נדחות לצד. כי הוידאו שלהן נצרך בפייד וידאו החדש

IMG-20160724-WA0011
הדף אוהדים החדש

 

המלחמה בין פייסבוק לגוגל כלומר יוטיוב מביאה איתה המון הזדמניות ליוצרי תוכן וידאו שעכשיו ימצאו בסגנון דומה לקיים ביוטיוב. ולכן כל מוצר חייב סרטוני וידאו בסגנון שאנחנו מכירים ביוטיוב. איך להכין, איך לעשות. עשרה דרכים וכד'.

וכמובן להתאים תוכן לאחד מתוך הקטגווריות שפייסבוק מציעה לקהל. 

אם אהבתם אשמח לשיתוף או תגובה. זה החמצן שלי לפרסם דברים.

אם יש לכם שאלות בנושא. שלחו לי במייל Kobi@kumzits.co.il

או תוסיפי ותשאלו אותי בסנאפצאט 

Snapchat_askkobi

 

 

Comments

comments

About Admin