Home / בלוג / סנאפצאט עולה שלב במשחק

סנאפצאט עולה שלב במשחק

אתמול פרסמה סנאפצאט שהיא עושה שינוי מהותי באפליקציה. האפליקציה שעיקר הצלחתה הוא בגלל שהתוכן שלה נעלם. וזה מוריד מהלחץ לפרסם יותר דברים. מצחיקים. מביכים. או לא מחמיאים. מבינה שהגיע הזמן להתבגר. ועכשיו כולם גם מתחילים להיות רציניים יותר. בדומה למה שעבר על אינסטגרם בשנתיים האחרונות. התוכן עלה שלב. יותר איכותי. יותר צפיות. ולכן עכשיו יהיה אפשר לשמור כל סטורי בספריה בסנאפצאט. ולעלות מחדש מתי שמתחשק לכם. אם יש לכם סיפור טוב. תוכלו לפרסם מחדש וקהל חדש יוכל להנות ממנו. ולא במקום אחר. כמו יוטיוב או פייסבוק או אינסטגרם. הם קוראים לזה "Memories" מחכה לראות איזה זה יקרא בארץ. ממורי או זיכרונות. 

סנאפצאט כנראה ראו את האסטרטגיה של אינסטגרם (מאמר שכתבתי על זה) והבינו שהם גם צריכים לנוע עם הזרם. בשנה האחרונה יש עליה באנשי התוכן הרציני בסנאפצאט. בעיקר בארה"ב. וסנאפצאט מחליטים לטפח את הקהילה הזאת. בתקווה שאלו בעתיד יקנו את הפרסומות גיאו פילטר שלה. בעלות לפי מטר רבוע לשעה. אני ארחיב על זה במאמר הבא. 

עוד משהו נוסף שנעלם בין המילים הוא האפשרות להעלות תמונות מהספריה שלכם בטלפון. ישירות לסנאפ. וכנראה גם ניתן יהיה להוסיף אימוג'ים. לצייר ולהוסיף פילטרים ולכתוב מעל. וכמובן אפשר יהיה לשלוח גם תמונות שמורות מהטלפון. מה שכבר ניתן היום לביצוע. אני מקווה למהלך של שליחת סרטוני דקה. בתור התחלה. אבל הסיפור בעשר שניות צריך להישאר החותמת שלה. שאסור לשנות אף פעם.

כרגע סנאפצאט גם עובדים על חומרה. או במילים פשוטות משקפיים שיצלמו ויעלו ישירות לסנאפצאט. לתעד מגוף ראשון מבלי להתאמץ. רק לכוון את הראש ולהקליט.  כרגע אין לזה אישור רשמי אבל באירוע בשנה שעברה.צולם המייסד אוון שפיגל נצפה עם משקפי שמש. קצת מוזרים. שרק לאחרונה שמו לב לזה עיתונאים. 

snapchat-glass-prototype
תמונה דרך AKM-GSI/Business Insider

המשמעות היא תחרות ישירה בגוגל. עם המשקפי גוגל גלאס. וברגע שיש חומרה. הצפי הוא שעד סוף השנה סנאפצאט יודיעו על כוונה לצאת לבורסה. להציע לציבור לראשונה מניות חברה. ולהשיג גיוס נוסף לתחילת ייצור סדרתי. מקווה שהם יצליחו איפה שגוגל כשלו. בגדול זה נראה מגניב יותר בתור משקפי שמש מאשר סתם משקף מוזר. 

ונחזור לדרמה של השמירה והאפשרות להעלות תמונות גם מהסטורי וגם מהפלאפון. לדעתי עכשיו כל מי שדעתו צלולה. ויודע כמה כוח יש לפלטפורמות חברתיות על המותג. מבין שעכשיו חייבים להיכנס. כרגע זה יתרחש בשלבים המעבר. כי סה"כ זה שינוי מערכתי ענק. שדורש השקעה עצומה. מבחינת תשתית. מאמין שעד סוף השנה. כולם כבר יהיו עם זה. ומי לא יהיה ישאר בחוץ. כי הרעש הולך להתגבר. בדומה ליוטיוב רק בלי קטגוריות. היכונו למהפכה. אתמול.

 

אם אהבתם אשמח לשיתוף או תגובה. זה החמצן שלי לפרסם דברים.

אם יש לכם שאלות בנושא. שלחו לי במייל Kobi@kumzits.co.il

או תוסיפי ותשאלו אותי בסנאפצאט

Snapchat_askkobi

Comments

comments

About Admin