Home / בלוג / מי קדם למי? הביצה או קיילי ג’נר?

מי קדם למי? הביצה או קיילי ג’נר?

מזיז לי את הביצה, אם אתם לא יודעים על מה מדובר כנראה אתם לא באינסטגרם או בכלל מחוברים. אז לאלו שלא מכירים אני אספר, מדובר בחשבון אינסטגרם עם פוסט אחד ויחיד של ביצה, ששם לו למטרה לשבור את שיא הלייקים ששמור לבת מבית קרדשיאן קיילי ג’נר שעומד על 18 מיליון. נכון לכתיבת שורות אלו הם הצליחו בזמן קצר לשבור את השיא ולהגיע ל26 מיליון ליקיים לפוסט של תמונת ביצה.

View this post on Instagram

stormi webster 👼🏽

A post shared by Kylie (@kyliejenner) on

לפני שנצלול למשמעות של זה, אני קודם רוצה לדעת שאתם מבינים שהפוסט הזה אשכרה אמתי והעוקבים והלייקים הם אמתיים. בלי בוט, בלי בטיח. אנשים שמעו על התופעה ורצו לתמוך בקמפיין.

כדי להבין איך זה אפשרי ואיך זה קרה, בדקתי את החקיינים כמו פטריות אחרי הגשם, או אישיות שמחקים סלבס ומנסים לעשות כמוהם. אז בהחלט הם מצליחים פחות הסרטונים שלהם פחות ויראליים אבל הם מצליחים לעשות נישה בינונית. הם משתמשים באותם כלים שהמגה סלבס משתמשים אבל משהו אחד קריטי חסר.  לא כמות ההשקעה וההפקה. חסר להם הראשוניות. אני מצטט פתגם שרץ בכל סרט של הצלחה והוא בטח גם בא מהמזרח הרחוק. יש שלושה דרכים להצליח בעסקים. להיות ראשון, להיות חכם, או לרמות. החקיינים לא ראשונים, לא חכמים באופן יוצא דופן. אז רובם מרמים באופן של חיקוי, קניית עוקבים ולייקים. זה מצליח להם הם משיגים פרסום וקמפיינים למוצרים. הם לא יקבלו סכומי עתק על פוסט או קמפיין כמו קיילי ג’נר אבל הם יצליחו.

כמו במקרה של החקיינים גם אני נתקלתי בעשרות חשבונות ביצים ושאר מאכלים שבאו באותו קונספט פוסט אחד עם בלבד ומטרה ברורה אחת לשבור שיא גינס לייקים לפוסט.

כולנו מבינים מה יעלה בגורל אותם פוסטים חיקוי. או שהם ירמו יקנו עוקבים במזרח הרחוק או בעצם זה לא משנה. הרעיון מאחורי הפוסט הזה אם לא הבנתם עד עכשיו הוא שאין באמת חשיבות ללייקים ועוקבים. אין באמת חשיבות אלא יותר לתוכן. לשם כולם מכוונים, התוכן יותר חשוב מאשר העטיפה. התמונה אם היא חושפנית או סתם תמונה גנרית. החוק שהביצה הפריחה שבנות כלומר ציצים כלומר חפץ משיג יותר עוקבים ולייקים. הנה אנחנו בראשית 2019 הוכחנו אחרת. שאין באמת משמעות לעוקבים וללייקים.

אולי עכשיו בנות ישקיעו בתוכן ונתינת ערך לעולם מאשר כמה לייקים היא קיבלה. המלכה החדשה היא מסר לעולם שאין ערך מוסף לנשים בלבוש מינימלי. אם את קיילי ג’נר שכולם שפטו אותה שהיא השיגה את הפרסום שלה בזכות איפור, והיותה אישה. שאכן  יש אמת בזה עד היום. כי היום ביצה הוכיחה את עצמה שהמלכה היא עירומה. וכל העוקבים ולייקים שלה אין בהם ערך של ממש.. האם עולם הפרסום יבין סופסוף שמספר עוקבים ולייקים הוא לא ערך אלא קהילה שמתאפיינת בתגובות אינסופיות בכל פוסט שעולה אפילו שהוא אחד ויחיד. בעולם האמתי לוקח הרבה פוסטים לבנות קהילה. והבאת ערך לקהל ולעולם היא הדרך להצלחה ופרסום אמתי. כי מעבר לראשוניות ולרמות הכי חשוב להיות חכם בעולם הזה ולהשקיע כדי להצליח.

אם אהבתם אשמח לשיתוף או תגובה. זה החמצן שלי לפרסם דברים.

אם יש לכם שאלות בנושא. בתגובות או שלחו לי במייל Kobi@kumzits.co.il  

או תוסיפי ותשאלו אותי בסנאפ. כן, אני עדין מאמין באנדרדוג

Snapchat_askkobi

Comments

comments

About Admin